Kom godt hjem Josefine og Martin
Josefine og Martin tog Audi-bussen mod München tidligt om morgenen. Det havde været en god ferie, og nu skulle Martin køre hele vejen hjem. München og Berlin var to stop på vejen inden Knud den Stores vej i Roskilde.
Det var noget tomt efter de var taget afsted, men heldigvis var der et Italiensk par i en Bavaria ved siden af os, de trængte til et par råd og det gav Lasse dem. De blev så glade for Lasse at de forærede os en flaske hvidvin. De kom over til et glas øl og Lasse viste sit fiskegrej frem, det fik ros, og Lasse fik et par gode råd med på vejen. Vi vinkede farvel til dem, men vi blev selv til næste dag. Vi gjorde klart skib, gik herefter en tur i byen, hvor vi fik en kop kaffe, og var meget glade, da vi høre at Audi-bussen var nået sikkert frem til München.




