Skøn sidste dag med Josefine og Martin
Igen væggede uret os kl.06.00, vi skulle videre til Pomes – vist mere i havn end noget andet. Bora igen, vi har ikke været heldige med vejret.
Skøn exit fra Ulinje kl. 07.07 og med morgenmad undervejs. Vinden var 8 sm bagfra, så vi satte foggen.
Varmen tog til selvom det var overskyet. Vi landede i Pomes kl.11.17. Vi lavede en perfekt morring og lå godt i inderhavnen.
Hurtig pasta-salat-frokost og kl.12.30 var en taxa klar til at hente os. Vi skulle fylde gas op i Veruda, 2 blå gasflasker kostede 50 kn, herefter skulle vi hente hente Audi i Pula.
Vi gjorde os klar til mega fødevarer shopping i Kaufland, det var jo sidste udkald med bil. Da vi kom retur satte Gitte på plads, Lasse og Martin gjorde klar til at Boraen kom, og Josefine vaskede tøj. Efter slidet, smuttede vi op på restauranten for at få en drink, men vi faldt ned, og det endte med at vi spiste på restauranten -indendørs, for det var begyndt at blæse kraftigt og temperaturen havde taget et lodret fald. Jose og Martin skulle pakke og smøre sandwich, vi kiggede på og samtidig viste Boraen tænder, men vi var heldigvis ligeglade.




