Videre fra Rogoznicko til et gensyn med Uvala Borovica

Det ville blive over 35 grader i dag og allerede klokken 7 stod det stille i havnen, hvor varmen havde taget magten.

Klokken 8 åbnede havnekontoret i Rogoznicko, og vi kunne betale, det blev 98€ med strøm og vand. Vi var fokuseret på at komme på vandet, og vi havde en plan med at genbesøge en lille fin bugt Borovica. Vi havde været der på vores første tur i 2016, og vi vidste, at der kun var én perfekt plads – den sejlede vi efter.

Vi var heldige ! Fordi vi var tidlig på den. Vi fik liner på klippen, i en efterladt morring, som vi vidste, var der. Louise var heltinden og svømmede ud og fik bundet os på. En svær manøvre hvor hun viste sin styrke, gåpåmod og udholdenhed.

Vi lå perfekt på den perfekte plads i det perfekte vand i det perfekte vejr.

Vi havde masser af vandsjov og begge paddelboards blev brugt flittigt.

Hyggelig Uno og snack inden middagen. Klokken 23 lå vi alle trætte og glade i vores senge.

Perfekt afslutning med familien, som skulle afmønstre på torsdag i overmorgen.

Log

Log: 7698. Trip: 300. MT: 943