Dyk på U.S Liberty og “Heavy Rain”

Det tegnede virkelig godt med vejret kl.7 i morges ☀️👍🏻 og vi kom da også ud og dykke på U.S. Liberty 👍🏻 vi var i kl.8.30 stranddyk lige udenfor hotellet 😀👍🏻 det var et super flot dyk, masser af flotte koraller og farvestrålende fisk. Vi så én stor havskildpadde.

Meningen var vi skulle have 2 dyk mere kl.14 et båddyk og kl.18.30 et natdyk på U.S. Liberty… men ak ak ak… 💦💦💦

Endnu en dag med langvarigt styrtregn, det startede kl. 12 og blev ved. Så begge dyk blev aflyst – desværre. Nu er vi godt trætte af regnen 😟 tilbage er at håbe på godt scootervejr i morgen ☀️ hvor vi skal videre.

Skøn morgen ☀️der tegnede godt for en god dykkerdag 😀

Skøn morgen med god morgenmad med frisk frugt, yougurt, granola, friskpresset juice og ginger-the 😀👍🏻

Vi blev lige fanget af regnen på en restaurant, kl. 12 startede en styrtregn der varede resten af dagen og aftenen. Vi troede lige vi skulle spise inden næste dyk.

Styrt regnen bringer en masse mudder og skidt ned fra bjergene, så sigtbarheden bliver lig nul en dags tid efter at regnen er holdt op. Vi sad på restauranten hele eftermiddagen og drak The og juice. Vi havde en masse tid til film og indlæg, og tog set som det var - selvom vi var triste over at miste to syg, så var vi glade DoR se to hi havde fået 😀👍🏻

Styrt regnen bringer en masse mudder og skidt ned fra bjergene, så sigtbarheden bliver lig nul en dags tid efter at regnen er holdt op. Vi sad på restauranten hele eftermiddagen og drak The og juice. Vi havde en masse tid til film og indlæg, og tog set som det var – selvom vi var triste over at miste to syg, så var vi glade DoR se to hi havde fået 😀👍🏻

Dette indlæg blev udgivet i Fra dag til dag. Bogmærk permalinket.