Månedsarkiv: februar 2018

Hjem til Danmark 🇩🇰

kl.12.28 landede vi i DK – 21 timers flyvning og 3 timers pause i Dubai. Hele vores rejse har varet 590 dage og indeholdt så mange vilde oplevelser, at det er svært at holde styr på – havde det ikke … Læs resten

Udgivet i Fra dag til dag | 4 kommentarer

Sidste dag i Sydney og i vores 590 dages ferie

Da vi tog afsted 12. Juli 2016, var det svært at forestille sig dagen idag. Vi havde planer dengang, som blev ændret undervejs. Det er svært at forudse, hvad der skal ske så langt ud i fremtiden. Vi vidste, at … Læs resten

Bondi Beach og Sydney Tower Eye skywalk på samme dag

I dag ville vi bare på stranden 😎😎 og det skulle selvfølgelig være Bondi Beach 👍🏻 den populæreste surfbeach nær Sydney. Vi tog bus 373 til Bondi Beach. Efter en vild dukkert med store bølger, hvor vi blev kastet rundt, … Læs resten

Wauuuu… for en dag i Sydney Operahouse

Dagen var dedikeret til operaen – “once in a lifetime”oplevelse, så vi havde taget hele pakken 😄 Kl.16-17 guided rundtur i operaen Kl.17.30 teatermiddag i Opera baren Kl.19.30-22.30 Carmen i Joan Sutherland salen Wauuu… det var den bedste oplevelse, og … Læs resten

Skøn hel dag i Sydney

Vi kom lidt sent ud af døren. Hyggelig morgen med Kaffe på sengen og en god dukkert i poolen på 9. Sal, det gælder om at nyde ferien 😄 Vi spiste brunch på “Noms” en lille hyggelig café, hvor vi … Læs resten

Sidste stop Sydney

Vi startede dagen med en tro på en god solopgang i havet, det er jo ikke hver dag, vi har haft mulighed for det her i Austalien, så vækkeuret ringede tidligt. Vi gik til Narrabeen head, men allerede på vejen … Læs resten

Stranddag på Narrabeen Beach

i dag havde vi ingen planer andet end at smutte på stranden, det var vores sidste dag i Gardinbussen. Vejret var godt sommervejr med sol og over 25 grader, det var med at nyde de sidste sommerdage, vi vidste jo, … Læs resten

Flot gåtur i Grand Canyon og vild surfing på Narrabeen Beach

Vi savnede begge to vandet 😄 Så vi vågnede tidligt, for vi havde en god lang dag foran os. Vi ville gå Grand Canyon loop der startede i Blackheath ca. 25 km fra vores Campground StateKCC i Katoomba. kl.8.45 var … Læs resten

God Vandretur omkring “De tre søstre” i Blue Mountain

Vi var afsted med sandwich og masser af vand i vores vandposer kl. 10.30, vi lod Gardinbussen stå på StateKCC Campground, hvilket var super. Igår parkederede vi én time til 4$ (20kr) ved Echo Point, og det kunne blive dyrt … Læs resten

Fin gåtur ved “Lauras Fall” i Blue Mountain

Lang nattesøvn efter den lange tur i bil dagen før. Rolig stemning på StayKCC og vi var klar til at køre ud og få styr på de der Blue Mountains. Blue Moutains ligger ca. 35km vest for Sydney. Man kører … Læs resten